• (iOS) Jewels Legend - Match 3 Puzzle daha fazla altın hilesi

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Jewels Legend - Match 3 Puzzle ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Jewels Legend - Match 3 Puzzle IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ daha fazla altın hilesi ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Jewels Legend - Match 3 Puzzle 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Keyifli ve güzel oyun

    Oynaması eğlenceli, ancak çok fazla reklam ve yeni bir hayat almak arasında çok uzun. Oyun içinde hem reklam geliri hem de satın alma istekleri konusunda açgözlü.

    Muhtemelen çocuklar bu konuda benden çok daha iyiler. 30+ seviyesinde, daha fazla deneme satın almadığınız sürece, izin verilen hamle miktarıyla kutuları kırmak ve zincirleri çıkarmak imkansızdı. Sahip olduğun parayı oyunlara harcamamak. Bu noktaya kadar oyundan zevk almıştım. Çözülemeyen oyunlarla stresi artırmak için değil, azaltmak için oynuyorum. Bunun gittiğini görmek üzücü.

    Eğlenceli, bağımlılık yapan bir oyun. Ama bombalar ve asalar gibi daha fazla alet vermek zorundalar. / Düzenleme : Oyun daha yüksek puan vermek için cevap verdi. Bunun yerine şimdi daha düşük derecelendiriyorum. Aletleri kullanmadıkça daha fazla seviye atlayamam... Bunu zor elde edersiniz, bu yüzden satın almanız gerekir. Yaptım ve hala böyle devam ediyor. Sonraki : kaldır.... Utanç.

    Age of Z Origins:Tower Defense 策略 exm

    Çok yavaş. Bu DEHB'yi uyumlu hale getirin. Animasyon hızını ikiye katlama seçeneği verin. Heck, hatta üç kez.

    Bağırsak

    İlerlemeyi seviyorum ve bu oyun 70. seviyede eğlenmek için çok zorlaştı

    iyi oyun ama bedava oyun kısıtlı kazanma jetonları ancak bunlarla kredilendirilmeyin ???bu oyunu siliyorum çünkü kazandıklarınız size kredi vermiyor. Oynamak istiyorsan ödemeni istiyorlar

    Jewels Legend - Match 3 Puzzle Arcade fhg

    Şimdiye kadar harika, umarım şimdiye kadar elde ettiğiniz diğer oyunlar gibi değildir, o zaman oynamak için para ödemenizi ister.

    ela

    İyi çalışılmış grafikler güzel bir destan oyunu

    5. SEVİYEDE 1 BOŞLUĞU KAÇIRSANIZ, 4 SEVİYENİN TÜMÜNÜ KAYBEDERSİNİZ... 135. TURUNA ULAŞMAK UZUN ZAMAN ALIR. 5. Seviyeyi oynamak için birkaç reklama bakmanız gerekir. Siz son alanınızı temizlerken oyun donar ve oyun donar. başarısız olursun. Tavsiye etmiyorum. Bu oyun artık eğlenceli değil, zaman alıcı ve stresli! siliyorum!!!